reklama

nestrihajte sa. budete rozídení.

Sedela som v robote a čakala, kedy mi časové znamenie ohlási začiatok vysielania. Vstupy pripravené, káva dopitá, kakao rozpité...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

... hrala som sa s vlasmi, robila si z nich vrtuľky a metličky. Spadol jeden. Spadol druhý. Ani nechcem vedieť (programový riaditeľ takisto), koľko mojich vlasov je v mixážnom pulte. Predpokladám, že na jednu parochňu sa ich tam nazbieralo.
A v tom to prišlo. Jeden z mojich ,,prepinov“.

Pozrela som sa na hodiny, zistila, že mám polhodinu času, vzala som gumičku do vlasov, nožnice a odcupkala na WC.
Chvíľku som prichádzala na systém strihania, pretože aj napriek tomu, že nepatrím k extrémne esteticky cítiacim ľuďom, chcela som ešte vyjsť na svetlo sveta bez kukly na hlave.
Voila. Nie je to dokonalé, navštívim svoju kaderníčku, aby mi trochu opravila, ale urobila som to, čo som plánovala už niekoľko týždňov.
Vlasy po ramená. Bez rozštiepených končekov. Výraznejšia tvár. Zmena. Fajn.

Po vysielaní po mňa prišiel Vančo. Vančo je mladý muž, s ktorým žijem, bývam, ľúbim ho a tie ostatné veci, vďaka ktorým môžem povedať, že som šťastná.
Boli sme sa navečerať. Nevšimol si, že mám vlasy podstatne kratšie. Nevadí. Bolo tam šero. Navyše bol pred ním tanier s jedlom.
Doma som odmaľovala, vyzliekla, vhupla do postele. ,,Nenápadne“ som sa hrala s prameňom vlasov. Vančo sa pre zmenu hral so psom.
,,Všimol si si, že som ostrihaná? Vančo? Vančo!“
,,Čo? Jaj. Nie. Áno. Si ostrihaná? Si ostrihaná! Ale iba trošičku. Koľko? Pol centimetra, centimeter?“
Predtým som mala kadere o niečo nižšie ako sú lopatky. Teraz ich mám o niečo vyššie ako sú ramená. Chalan sa trochu pomýlil, ale všimol si zmenu.

Cesta autobusom do práce je záležitosť buď s knižkou alebo s človekom. Zväčša cestujem s kamarátom, tentoraz sa ku mne prikmotrila známa. Nechápala môj odmietavý postoj, reč tela, posadila sa a začala rozprávať.
Hovoria o mne, že som enormne urozprávaná. Ak som čo i len z časti taká ako ona, ospravedlňujem sa všetkým ľuďom, s ktorými som v kontakte.
,,...a tak som povedala, že do Mlynov po tej hádke s predavačkou nevkročím, ale išla som, veď čo. Hí, ty si ostrihaná!? Kto ťa strihal?“
,,Sama som sa. V robote. Ale ešte musím ísť ku kaderníčke, nech to doladí.“
,,To ma mrzí.“
,,Čo ťa mrzí? Veď to nie je také strašné, popravde som čakala, že to bude horšie.“
,,Nie, to, že si sa rozišla s frajerom.“
,,Prosím?“
,,Nepovedz mi, že si sa ostrihala len tak, lebo si chcela. To neurobí žiadna normálna žena.“
,,Aha. Ja som... teda. No nič.“

Fuck logic.
She´s a woman.





Zuzana Gerhátová

Zuzana Gerhátová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vysoké dievča so silnými dioptrickými okuliarmi, trpiace farboskeposťou a skolióziou.Som prostoreká. Vo voľnom čase mrnčím. Zoznam autorových rubrík:  bázničgydennídžgy bez hodnodytretie ja

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu