reklama

primladý

nabalil si mi batoh nehľadiac na môj chrbát

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

chcel som svoj náklad

odovzdať inému

ale prišil si mi naň meno

nikto ho nechcel

aj tak už každý niečo niesol

kolísavým krokom idem

a mám

toho viac ako by sa mi žiadalo

káričky bez kolies

kone bez kopýt

život v dumaní

Zuzana Gerhátová

Zuzana Gerhátová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vysoké dievča so silnými dioptrickými okuliarmi, trpiace farboskeposťou a skolióziou.Som prostoreká. Vo voľnom čase mrnčím. Zoznam autorových rubrík:  bázničgydennídžgy bez hodnodytretie ja

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu