reklama

lavičková

odkúpil som pozemok v dušia teraz bačujem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ťažko sa obrába
ľahko sa sedí
pod stromom
odkiaľ padajú
viny
hanby
do košíka
presne
ani omylom vedľa
aby som mal
na koláč
pre návštevy
jedzte nech vám chutí
potom sa pôjdeme prejsť
k lavičke pod stromom
a nakŕmite ma vy

Zuzana Gerhátová

Zuzana Gerhátová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vysoké dievča so silnými dioptrickými okuliarmi, trpiace farboskeposťou a skolióziou.Som prostoreká. Vo voľnom čase mrnčím. Zoznam autorových rubrík:  bázničgydennídžgy bez hodnodytretie ja

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu