reklama

romantik

,,A kedy chystáte dieťa? Ja v tvojom veku som už dieťa mala." ,,Ono... čím skôr, tým lepšie. Napríklad v tvojom veku som mala polročné dievčatko a teraz už je veľká, môžeme sa chodiť baviť, lebo ju môžeme nechať samu doma." ,,Potrebujete dieťa. Každý potrebuje dieťa. Najlepšie v najbližších mesiacoch.",,Máš materinský pud, ty ho máš obzvlášť vyvinutý. Bola by si dobrá matka."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

...a potom som ju videl zakloniť hlavu. Doľava, doprava ju nepustí chrbtica. Ani neviem, či ma tešilo vidieť ju smutnú. Po rokoch som spozoroval príznaky toho, že by sa aj dovracala, keby mala kde. Robí to vždy, keď je zúfalá, ale nechce plakať. 
Komické je to, že vo väčšine prípadov miest na ultrarýchle dávanie nie je veľa a slzy spolu s inými výtokmi utrie pohodlne do vreckovky.
Užíval som si to, nebudem hovoriť, že nie.
Viem o tom, že by chcela dieťa. Aj ho má mať s kým. Aj ten ,,niekto" chce dieťa s ňou. Ale Oni nevedia pochopiť, že nie teraz. Bez ohľadu na Ich vek.

Vidím to ako včera. Držal som jej hlavu. Bolo to romantické. Nestihla sa dovracať ani vyroniť slzu. Zachránil som ju. Objímala ma. Asi bola šťastná. Človek si nikdy nie je istý reakciou druhého, keď mu rozbíjate hlavu...

Zuzana Gerhátová

Zuzana Gerhátová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vysoké dievča so silnými dioptrickými okuliarmi, trpiace farboskeposťou a skolióziou.Som prostoreká. Vo voľnom čase mrnčím. Zoznam autorových rubrík:  bázničgydennídžgy bez hodnodytretie ja

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu