reklama

keď ťahá na devätnásť

pamätám si akoby to bolo včera pritom to bolo predvčerom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

s otcom som bol na polícii

vybaviť občiansky preukaz

odvtedy som tam chodil

len sám z vlastnej vôle

jeden podpis tu druhý tam

a otec sa tváril dôležito

jeden by povedal priam hrdo

poslednýkrát čo som to videl

povedal mi že nie som viac obyvateľ

už som občan už ma poznajú

bolo to predvčerom

dnes mám osemnásť

na Hromnice o rok viac

otec je stále hrdý

rozdiel je v tom že ma ľutuje

Zuzana Gerhátová

Zuzana Gerhátová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vysoké dievča so silnými dioptrickými okuliarmi, trpiace farboskeposťou a skolióziou.Som prostoreká. Vo voľnom čase mrnčím. Zoznam autorových rubrík:  bázničgydennídžgy bez hodnodytretie ja

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu